Underbara, härliga, soliga Söndag!

Sååå himla underbart väder... våren är verkligen här!!!
Hoppas det håller i sig bara! :)

Min mamma ringde precis och sa att pappa uppskattade verkligen att vi kom och hälsade på han igår.
Tyckte det var supermysigt att även jag, T och lilleman kom...
Han har saknat Liam så himla mycket.
Mamma sa även att han var lite piggare idag än vad han var igår.
När vi var inne så var han helt "nerdrogad"...
Jag hoppas verkligen att han kommer bli och må mycket bättre efter allt är klart med det dom ska göra!
Saknar min pappa så himla mycket!

Sitter nu och väntar på att dom som ska komma och "hämta" mira ska ringa och säga när dom kommer osv.

Håller även på att tvätta...
Sista maskinen i tvätten nu, så den ska bara hängas!
Måste även packa ner och fixa allt som ska med Mira, och det är en hel del! :)

Nu kom min älskade T hem igen så vi ska ta och fika lite.
T ska ju iväg och jobba idag 16-01...

Ha det bra i solen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0