Tvätta, städa m.m!

Har fått nå sjukt ryck idag med städning! :)
Är skönt när man får de, eftersom då får man ju städat ordentligt! (haha)
Men jag har bara hunnit dammsuga överallt, tagit bort alla sängkläder, satt på en maskin tvätt och hängt ut täcken, madrass och kuddar på balkongen eftersom Liam var vaken och var efter dammsugaren hela tiden! :)
Var tvungen att gåpå toa och när jag kom tillbaks så undrade jag vart Liam hade tagit vägen, hittade han under sängen! SÖÖÖÖTNOSEN MIN!
Han är helt galen, han är precis överallt!
Men han är världens mysigaste unge!
Han somnade för ca 40 min sen och hoppas han sover ett tag nu så hinner jag med en massa som jag dock inte gör när han är vaken! :)
Han ska ju vara med på allt vi gör här hemma! :)
Så papper och grejjer som ska rensas får jag passa på att göra nu! :)

BLÄÄÄ
Pissväder vi har då... snö snö snö snö!
Var tvungen och ta in kuddar, täcken och madrassen från balkongen igen eftersom det började vräka ner ÄCKLIG SNÖ!
Förut när jag hängde ut det var det bara lite som kom...
Aja det fick iaf. vädras ett tag! :)

Ska ta och fixa våra sängar nu sen blire att fortsätta med att skura golv, diska, plocka och dona lite sen blire att börja göra iordning käk! :)
Blir nog stuvade morötter, korv och potatis idag! (mumsigt)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0