Tur man har en snäll & barnvänlig hund!

Det är ju tur att man har en så snäll och barnvänlig hund!

Som låter lilleman klättra hur mycket som helst på henne, de här trodde jag absolut inte när

Liam var liten att han skulle få hålla på med henne som han gör! :)

Det är ju som sagt en omplaceringshund som vi tog över!

Uppfödaren hade tagit tillbaks henne,

självklart vill jag ta hand om en hund som råkat illa ut!
Vi visste ju att hon råkat illa ut när vi köpte henne!


Hemskt att det finns människor som gör illa djur, det gör mig så förbannad!

Dom borde spärras in!!!!

 

Att man kan förstöra en hund på en så kort tid som man har den!
Usch jag kan inte tänka på den förra ägaren, blir bara arg, ledsen och besviken!

Hur f*n kan man misshandla, och låta en hund få göra precis vad den vill och skitat totalt i en liten valp!

Förra ägarna köpte ju Mira när hon var 14 v och förstörde henne TOTALT!!!

Men här har hon det bra, fast det är en del jobb kvar med henne men hon är hur GO som helst!

Visst hon skäller ibland, kan drar och beter sig som en hanhund men hon är speciell!


Hon blir extremt glad när det kommer folk! :)

Märks att hon inte fått vara bland folk innan + att hon är strykrädd!


Bry er inte om att jag pratar! (haha)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0