Trötter... Zzz

Vill bara SOVA....
Men om ett tag, eller några timmar så kommer hon som troligen till 100% kommer ta med sig våran hund Mira hem.
Tar väl ett tag att åka för henne osv.
Kan inte lägga mig och vila heller, telefonen ringer stup i ett.
Som igår så fort jag la på luren när någon ringde så ringde nästa höll på så hela dagen fram till 21 på kvällen.
Men hade inte telefonen med mig till sjukan när vi hälsade på pappa, och när ja kollarde mobilen så var det ett antal missade samtal och sms! :)
Men som sagt denna som kommer idag och som troligen tar med sig Mira hem, det är som en dröm för Mira att bo där en helt tomt med massa hagar, hästar, kaniner, hundar, katter, höns m.m!
Bara öppna dörren och släppa ut henne...
Så vill jag själv bo! :)

Wiiiiiiihoooo ikväll börjar Wipeout igen, så hinla kul att kolla på!
Så blir tv´n för mig ikväll! :)
Beror på när hon kommer och hur länge hon stannar här iofs! :)

Nu ska jag busa med mitt lilla busfrö! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0