Trött men vägrar sova!!!

Liam är så trött men vägrar sova, skulle lägga han för ett tag sedan men hörde hur det dunkades och bökades inne i sängen!
Så gick in och tittade då hittade jag han helt plötsligt såhär:

 

Det är dax att sänka sängen igen... för han reste sig upp och stod i sängen!
Vill gärna inte att han ska trilla ur!!!

Så ska fixa sängen och så sen, nu försökte jag lägga han igen för han ville

inte ha mer än 3 tuggor mat!

Så hoppas han ska sova en liten stund nu!

Får se om han vill ha mat när han vaknar igen! (stuvade grönsaker & köttbullar från 8 mån)

Själv sitter jag med en tallrik mat! (makaronsnäckor och köttfärssås)

Ska strax ringa över till Anki och se om hon ska komma in senare så jag kan gå ut och gå på en promenix med hunden! :)

 

Nu ska jag ta och äta klart!

 

Gosa med nallebjörnen!




Kommentarer
Sandra och Novalie

Vilka fina kläder!

2010-03-07 @ 09:06:38
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0