Svar på kommentar!

Caroline: "Godmorgon Onsdag"

JAA! Visst blir man gaalen! Men tydligen ska de ösregna på fredag! Då hoppas vi att mycket smälter bort och att de inte fryser på! Stor KRAM

Svar: Jaaaa, håller med dig, jag är så less på detta väder!!!
Och såska det regna så vi får väl hoppas på att det smälter bort  och INTE fryser på!!!
Våren får jättegärna komma nu!!!
Längtar till sommaren! :)

VI måste ses snart, ska ner till mamma nästa vecka så vi kan väl höras av! :)
Bamsekramar till er!
____________________________________________________________

Isabelle:
"Godmorgon Onsdag"

Åh vilken fin blogg!

Kolla gärna in min blogg där jag skriver om mitt eget klädmärke och skapande. Kram :)

Svar: Tack så mycket för din kommentar, jag är rätt nöjd med utseéndet på min blogg men funderar på att göra om den lite granna!!! :)
Ska genast in och kika på din blogg!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0