Snarkelisnark!

Nu sussar lilleman... så jag väntar bara på att min älskling ska komma hem så vi kan käka lite lunch! :)
Lilleman får sin lunch när han vaknar...

Liam har så ont i munnen nu när den 7.e och 8.e tanden kommit upp och växer...
Tycker så synd om min lilla klimp, men han klarar det galant!
Liam försöker vara glad och stojja hela tiden fast han har ont!

T har åkt ner på stan och köpt lite grejjer, dels träolja så vi kan olja in vårt nya köksbord och stolar! ;)
Tänkte göra det ikväll när Liam har somnat för natten sådär runt 19-20 tiden, så det får torka över natten!

Det blir inte att åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar idag, känner att jag vill göra iordning lite här hemma.
Men vi får se om vi åker ner i helgen, då är även mamma hemma och är ledig!
Tycker så himla synd om min pappa!!!

Aja, nu kommer min älskade T hem så nu ska vi fixa iordning lunch!
(Nasi Goreng & ägg!) Gottigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0