Snark... Zzz!!!

Usch så trött man är... ändå har man sovit som en gris! :)
Måste va vädret, det spöregnar här just nu...
Får hoppas att tröttheten går över.
Jag skulle behöva åka ner på stan en vända idag och kolla efter lite saker, får se hur det blir med den saken! :)
Skulle vilja hitta en liten hylla som jag kan sätta ovanför spegelväggen!
Men det lär man väl inte hitta i denna "skit"stad! :)

Sitter och funderar på vad jag annars ska hitta på idag med lilleman, det är ju inte nå speciellt roligt väder ute.
Man kanske skulle åka ner till mamma/mormor?!?!
Får se hur det blir med den saken också, vi ska ner dit någon gång nu under påsk iaf.
Hon ringde igår kväll och frågade vad vi skulle göra i påsk! :)
Men innan jag åker ner dit så måste jag röjja lite här hemma...

Jag är så glad
... min pappa som mått så dåligt och hänt lite saker med får snart flytta hem igen! :)
Allt har läkt kanon och dom har fått byggnadstillstånd så det ska komma dit några och bygga om så papsen min får flytta hem! :)
Det gör mig så himla glad, jag är så glad att pappa mår bättre och att han får komma hem.
Slippa de jävla rehab med otrevlig personal.. usch!!!
Han fatta ju inte att dom var så otrevliga där för dom pumpa i han hur mycket morfin och smärtstillande som helst.
Men nu har han förstått hur dom egentligen var där inne, var endast 1 personal som pappa gillade! :)
Sjukt att dom kan få jobba med just det jobbet när dom beter sig på det sättet!
Aja... längtar iaf. till allt är klart med huset och pappa är hemma, då lär vi va där nere mycket!
Pappa/morfar läntar så fruktansvärt mycket efter Liam! :)

NU vart det bara en massa babbel här...
Ska fixa iordning lite i köket!

Hoppas ni får en bra Måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0