Skönt!

Har precis fått ett mail från dom som har Mira nu.
Och dom skulle ta hand om henne väl och Mira verkade stortrivas där redan så det känns väldigt skönt att veta!
Sen ska vi självklart ha kontakt med varandra! :)

__________________________________________________

Bläää har en riktigt grinig son här hemma...
Han är dunderförkyld, vägrar äta men som tur är får jag i han vätska!
Det är så himla jobbigt när han är så här förkyld.
Vet inte hur många gånger nu på få månader som han vart dunderförkyld!
Hoppas det släpper snart!


Nu ska jag försöka få i mig lite mat sen blir det att rensa vårt förråd
och se om jag får ner någonting i grovsopsrummet.
Men det lär väl vara fullt som vanligt! :S

Anki ska komma in och hjälpa mig ta hand om lilleman! :)

Ha det gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0