Saknaden är så STOR!

Guuu va ja saknar Mira... det är helt sjukt!
Trodde inte det skulle bli så här jobbigt men vad fel man kan ha!
Önskar hon kom tillbaks, kanske hon gör?!?!
Det vet man ju aldrig!
Hon var min gooosis, och Liam älskade verkligen henne!
Men jag försöker tänka positivt att hon får det bättre på landet och få en massa lekkamrater och allt det där!
Dom som köpte henne lovade att skicka bilder m.m så vi kommer hålla kontakten både vis sms och mail! :)
Det känns väldigt skönt!

Sen dom hämtade Mira vid 13 tiden idag så har det vart totalt upp och ner.
Dom stannade på fika och pratade en del, när dom åkt så åkte Anki, Stefan och jag till Willys och handlade men när vi kom hem strax efter 15 så kom alla tårar.
Ingen hund som kom och mötte mig vid dörren så alla tårar kom.
Mådde skit, men nu ikväll känner jag mig mycket bättre!
Har vart över till Anki & Stefan och fikat och busat med deras hund Ozzy ett tag! :)

Och nu för ca 30 min sen så somnade min lilla klimp, men han drack ingen godnattvälling så får se när han vaknar och vill ha det!
Om han nu vaknar, han är så dunderförkyld så han kommer nog sova..
Han sov hela natten som var från 20 på kvällen till strax efter 7 imorse, sen fick han välling och somnade om med papsen sin! :)
Så han sover mycket nu, och jag hoppas verkligen han blir bra snart!

Själv ligger jag i sängen just nu, har oljat in vårt köksbord idag också innan vi gick in och fikade hos Anki & Stefan! :)
Så jag funderar på om jag ska ta och vila ett tag, har ju vart vaken sen strax innan 6 imorse! :)

Nattis på er!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0