Puuuh vilken dag! :)

Älskling, jag och lilleman drog upp till Sthlm (IKEA) idag igen och bytte stolen vi köpte till lilleman igår eftersom det inte funkade att skruva in en skruv för hålet va snett!
Vi fick en ny och den funka kanon! :)
Så nu kan lilleman sitta och titta på tv i sin egna lilla fotölj! :)

När vi var på IKEA så träffade vi även min syster Nina och hennes flickor! :)
Var grymt skoj att träffa dom, var så många år sen vi sågs men det MÅSTE bli ändring på det! :)
Vi gick och käkade på Heron City och pratade!

Efter det så åkte dom hem och jag satte älskling och lilleman i cafeét på IKEA så sprang jag in och handlade lite till!
Vart bland annat en spegelvägg, lite småplock och en tavla som man kan skriva kom ihåg saker på! :)
Man kan ALDRIG få nog av IKEA!
Men bläää va folk, helt sjukt!

Nu ska älskling och jag försöka käka någonting sen blir det att bara mysa framför tv´n!
Kommer nog lägga in bilder imorgon för ikväll orkar jag inte!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0