Orkar ej...

Jag orkar inte hålla på med headers och grejjer till bloggen ikväll!
Lilleman sover och jag sitter här och gäspar för fullt!
Vart en lång dag idag, och nu ikväll har Liam var så otroligt grinig, ledsen, och allt!
Håller på och kommer fler tänder på han, men jag tycker det räcker med hans 8 tänder han redan fått! :)
Men ännu fler ska dom ha!
Får se hur länge han sover nu!

Imorgon ska vi iaf. åka ner till mamma/mormor och på Fredag ska vi allihop åka till pappa/morfar och käka gott! :)
Måste ju bara hälsa på han!!!
Han har ju flyttat ut från sjukan/rehab till ett annat ställe tills han får flytta hem igen.
När dom nu byggt om huset, eller rättare sagt börjat bygga! :)
Längtar tills den dagen då han får komma hem igen!
Saknar honom så mycket!


Nu ska jag lägga mig framför tv´n och glo och bara vänta på att älsklingen min ska komma hem! :)

Najt najt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0