Myskväll! ♥

Har haft en riktig myskväll, supertrevlig har den vart!!!
Har myst en massa med min sjuka lilla klimp! ♥
Jag har även skottat snö från våran rabatt på framsidan, så nu är det nästan helt borta! :)
Meckat upp och oljat in våran skohylla som jag köpte idag, ska måla den vit sen tror jag eller svart!
Sen har Anki, jag och Stefan käkat kycklingsallad som vi beställde från pizzerian!
Var riktigt gott!

Snart är det dax för Andra Avenyn, wihooo... dagarna går så snabbt nu för tiden!
Man hinner knappt med! :)
Ska försöka få lilleman att sova också, han har nästan sovit hela dagen eftersom han är så dunderförkyld!
Så han får väl va vaken en liten stund till, blir nog att vi ligger i soffan och bara myser och tittar på Andra Avenyn! ♥

♥ Liam får mig att vara hel! ♥
♥ Mamma´s lilla hjärta! ♥


Ska ta och byta bajjblöjja nu coh fixa iordning godnattvälling, sen blire myspys med min lilla älskling i soffan! ♥

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0