Morrn morrn!!!

Hum, idag var jag uppe med tuppen (05.30) vette sjutton vad jag skulle upp så tidigt att göra eftersom papsen och lilleman fortfarande sover!
Liam har blivit så duktig på att sova hela nätterna, har vart så ett bra tag nu så det är helt underbart att man får sova ut! :)

Men iaf. när jag gått upp så tog jag mig ett härligt, långt och varmt bad!
(vilket jag annars aldrig hinner med på vardagarna)
Sen har jag enbart setat och degat framför facebook!
Väntar på att klimpen min ska ta och vakna någongång! :)
Man blir så rastlös när han inte är vaken, finns inte ett dugg att göra!
Fast jag har en del saker jag måste pula lite med här hemma idag!

Sista dagen då älsklingen jobbar, sen är han ledig 2 dagar! Myyyys!
Alltid lika underbart att va samlad hela familjen! Me Like!


Idag verkar det som det kommer bli regn! :/

Vill ju ha sol och värme, men som sagt huvudsaken denna j*vla snö smälter bort! :)
Vilket det har gjort rätt skapligt nu...
Jag har verkligen vårkänslor, kollar man i våran rabatt på framsidan så är det MASSA knoppar där! :)
Inte för jag vet vad det är för någonting som kommer men ändå! :)
Vi rensa ju bort hela rabatten förra sommaren, dels en stor buske och massa annat!
Men nu verkar det komma massa grejjer igen, ska bli kul att se vad det är!
Planterade iaf. vattenmelon där i somras! :)
Anki sa att det liknade krokus! (eller hu de nu stavas)
Aja, ska ändå göra om hela rabatten i sommar! :)

Nä men idag blir det nog bara en mysdag med min lilla prins!
Väntar också på att mamma/mormor ska höra av sig om hur det blir imorgon! :)
Hoppas verkligen vi åker upp till IKEA, är en del saker jag vill ha hem där ifrån!
Och skönt att komma till Kungens Kurva och INTE Västerås! :)
I Västerås finns inte vissa grejjer hemma som jag vill ha!

Även om inte mamma/mormor ska åka med, så kan vi ju åka upp själva!
Bara det att ska man ha barnvagnen med så är det bara massa krongel eftersom det ALLTID är fullt med barnvagnar på bussarna i Sthlm eftersom dom åker gratis!
Aja, blir nog bärsele om vi åker upp själva, funkar ju det också! :)

Vi ska även in på Toys"R"Us och kolla efter en leksak till Liam! :)
Eftersom det är påsk snart och man inte kan ge han ett påskägg med godis så får det bli någonting annat som han nog kommer tycka om! :)
Hoppas bara att Toys"R"Us har den leksaken, det är ju inte säkert...
Men då kanske det finns någonting annat som är liknande och lika färglatt! :)

Hmmmm, lilleman sover ännu...
Är verkligen rastlös! :)
Saknar ju min lilla prins!


Nä, om jag ska ta och fixa iordning lite frulle så är ja klar med det iaf.
Måste även ta fram någonting i frysen som vi ska äta till lunch, se om man hittar nå gott! :)

Hoppas ni får en bra Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0