Jobbigt som fan just nu!

Vi har det riktigt jobbigt just nu...
Hänt en del saker med min pappa, vilket jag inte vill gå in på riktigt här men han kommer ligga på sjukan MINST 10 veckor...
Vi var in och hälsade på han idag och det var grymt jobbigt att se honom! :(
Men samtigt var det väldigt mysigt...
Jag önskar bara det fanns någonting som jag kunde göra...

Nu har vår lilla familj precis kommit hem från mamma...
Skönt att va hemma, men jobbigt!

Imorgon kommer det en och kollar på våran hund.
La ut annons på henne idag och det har ringt hela dagen av folk som vill ha henne.
Så hoppas verkligen dom som kommer imorgon tar henne, va riktigt positiva personer som bodde på landet me jättestor gård, massa hästar, höns, kaniner andra hundar m.m! :)
Där lär hon stortrivas!

Vi kan som sagt inte ha henne kvar pga, många saker just nu...
Tiden finns inte då min papa mår som han gör, Liam tar hela min tid nästan sen är jag helt LÅST med henne...
Kan inte bara åka iväg utan måste ha henne med mig osv.

Aja, vart bara massa babbel nu...
Ska sätta på en maskin tvätt och dona lite med sakerna som ska med Mira!


Kommentarer
Knixie

Hoppas allt går bra! har tänkt på dig och undrat vad som hänt! Hoppas allt blir bra!

KRAM

2010-03-14 @ 11:27:23
URL: http://knixieoknas.blogspot.com
Susanne Hagman

Hej tösen vad i herrans namn har hänt med pappa din ? Har tänkt på dej ... 10 veckor på sjukhus måste ju vara nått speciellt ... Om du känner för berätta lyssnar jag gärna .. o det är inte bara för jag är nyfiken jag känner för dej vi har ju kännt varandra en längre tid nu .. Sköt om dej o vad glad för Liam skull han är ju ett underverk .. kram Susanne

2010-03-14 @ 12:41:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0