Hemma igen!

Så var man hemma igen, eller jag har vart hemma ett tag!
Älskling och jag gjorde iordning oss en varsin tunnbrörulle innan han drog iväg till jobbet!

Nere på stan handlade jag lite inne på coop, sen vart det Mique igen där jag köpte 2 st söta nappar till klimpen, en ljusstake som står på bordet som det står i love u på!
Ett underlägg till klimpen som det står sötnos på sen några ljus och lite annat! :)
Var även in på Lindex och köpte en ny mössa, body och byxor (leggins) till klimen!

(Bilden på bodyn finn sej på hemsidan men den är ungefär som byxorna likadana färger fast med en massa färgglada får på!)


Köpte även 2 st små söta blommor i en clown blomkruka att ha i lillemans rum! :)
(Blir nog bilder på de sen!)

Nu ska jag försöka vila lite granna, är hur trött som helst!
Men beror på om lilleman vill vila lite! :)

Ha det bäst!


Kommentarer
Knutgabrielle

Excellent site.

2012-01-10 @ 12:48:17
URL: http://knutgabrielle.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0