Hej hå...

Jag har egentligen inte så värst mycket att skriva just nu...
Har inte hänt nå speciellt här hemma, så vet inte om jag kommer ta lite bloggpaus!!!
Aja, det återstår att se! :)
Ska iaf. sätta mig och göra om min blogg ikväll när lilleman somnat, byta ut header, färger m.m! :)
Alltid kul att pilla med photo shop!

Igår vart iaf. våran älskade lilla prins 9 månader! :)
Tiden bara rusar förbi, det är helt sjukt!
Mamma´s lilla charmtroll! ♥

Idag har även jag vart hos tandläkaren.... brrr jag som har sån tandläkarskräck!
Tycker själva ljuden är så hemska men det gick väldigt bra! :)
Skönt att man få "arslet" ur vagnen och tar tag i tandläkaren, vill bli kvitt min skräck jag har mot dom!
Folk tycker säkert jag är barnslig nu men så är det!
Ni får tycka vad ni vill! :)
Många vuxna som har tandläkarskräck så jag är ju definitivt inte ensam om det!

Efter vi vart hos tandläkaren åkte vi ner på stan och handlade lite granna, dels påskägg och leksak till Liam! :)
Så nu har vi precis kommit hem och jag ska alldeles stax sätta fart med mat!
Idag blir det Nasi Goreng till middag för min del! :)

Wihooo... imorgon är älsklingen min ledig! ♥

Hela Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag kommer han va hemma! ♥
Underbart!
Någon dag ska vi åka ner till mamma/mormor och käka påskmat, vet bara inte vilken dag ännu!
Troligen åker vi ner imorgon, vi får se!

Nu ska jag busa med min lilla prins! ♥

Hoppas ni haft en bra Onsdag!


Kommentarer
Caroline

Nehej du, inget blogguppehåll här inte ;) Tänk inte ens tanken :D Jag älskar att läsa din blogg. Och se bilder på goungen! Stor kram till er!

2010-03-31 @ 20:25:42
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0