Handlat!

Var iväg och handlade lite efter att Liam vaknat...
Först var vi ner på stan för jag var tvungen och köpa ett våffeljärn...
Så vart det tillbehör till det och lite annat!

Anki frågade om vi skulle åka ut till nya Coop här (öppnade i Torsdags), så vi åkte dit...
Men vilken Coop butik, världelös om jag får säga min mening...
Ungefär som att åka ner på Coop Extra i stan fast Coop var ju större.

Men det vart en del handling iaf.
Mat hade dom ju gott om! :)

Men jag tänker då fortsätta handla på Willys, mycket bättre!


Nå, nu ska jag ta hand om en grinig lite gosse här!
Vet ej vad det är med han, men han verkar ha ont i munnen...
Troligen fler tänder på G men tycker det räcker med 8 st just nu!!!

Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0