Godnatt!

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan och glo på någon bra film!!!
Ska försöka välja ut en av alla dvd filmer man har, det är inte det lättaste...
Men iofs. lär det inte spela någon roll vilken jag slår på eftersom jag lär slockna rätt snabbt! :)
Är superduper trött efter en HEL dags städande! :)
Men nu är det så gott som klart...
Blir väl att man dammsuger imorgon igen! (det återstår att se)
Men tvätten är upphängd (2 maskiner) ska ta dom sista maskinerna imorgon!
Ja allt är klart, men inte allt rensande på papper, det får jag ta med T imorgon eftersom mycket är hans papper också! :)

Nä... nu slänga sig i soffan och glo på film... eller sova! :)

GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0