Godmorgon Onsdag!

Vad ser man när man vaknar.... jo det snöar!!!
SUCK... men som tur så snöar det inte mycket, men ändå!
Jag är så fruktansvärt less på denna snön, vill ha riktig vår NU!

Idag är det storstädning som gäller här hemma, igår kväll gjorde jag iordning hela vårt förråd så nu får vi plats med en massa andra saker där nere! :)
Finns lite kvar att göra så blir att fixa det idag också!
Men nu vill jag ha ordning uppe, få bort all hundhår, diska, fixa köksbordet, dammsuga, skura golven, damma ch plocka en massa!
Ska rensa en massa papper och fixa iordning lite! :)
Men det återstår att se hur mycket man hinner eftersom liam är fortfarande DUNDERFÖRKYLD!
Först tänkte jag om vi skulle ta och åka ner tilll mamma/mormor, men det gör jag nästa vecka!
Mamma/mormor fyller ju år den 26.e Mars så vill hellre åka ner då! :)
Aja, vi får se hur det blir!
Ska iaf. bli ordning här hemma innan vi åker någonstans!

Ska också kolla runt lite på nätet efter lite barnkläder som Liam kan ha när det är lite varmare ute, men är ju så svårt då man inte vet vad han kommer ha för storlek! :)
Han växer ju så det knakar på längden!

Nä, ska passa på att röjja i köket medans lilleman & papsen sover! ♥


Kommentarer
caroline

JAA! Visst blir man gaalen! Men tydligen ska de ösregna på fredag! Då hoppas vi att mycket smälter bort och att de inte fryser på! Stor KRAM

2010-03-17 @ 07:42:59
URL: http://novaochneo.blogg.se/
Isabelle

Åh vilken fin blogg!



Kolla gärna in min blogg där jag skriver om mitt eget klädmärke och skapande. Kram :)

issafashion.blogg.se

2010-03-17 @ 07:46:59
URL: http://issafashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0