Godmorgon Måndag!

Ny vecka - nya möjligheter!

Våran dag började 06.30 då Liam tjoade och var hur glad som helst i sin säng!
Han vaknar tidigt varje morgon nu, det är så himla skönt att ha kommit in i våra braiga rutiner igen.
Att han somnar som han ska på kvällen sen att han sover HELA NATTEN! :)
Så himla skönt!

Idag vet jag inte vad som händer, men blir nog att plocka undan lite, sätta på en maskin med tvätt och dona!
Helst av allt vill jag åka ner till mina föräldrar, men får se hur det blir!
Vill så gärna umgås med min pappa som inte mår så himla bra just nu!!!
Pappa/morfar saknar ju Liam så himla mycket!
Men som sagt, vi får se vad som händer!
Vi kanske åker ner i helgen istället!

T jobbar ju bara Måndag - Torsdag sen är han ledig Fredag - Lördag och börjar kl 16 på Söndag igen!
Eftersom nya tiderna börjar den 14.e Mars så blir han automatiskt ledig denna Fredag pga, dygnsvilan dom måste ha! :)
Skönt att han är hemma Fredagar istället för Söndagar! :)
Tiden får visa vad som sker! :)

Det verkar bli kalasväder här idag igen, solen skiner och är hur underbart väder som helst redan nu! :)
Våren är verkligen på G!
Droppar vatten, fåglarna kvittrar, solen lyser, jag har värsta städnojjan...
Vilket jag alltid får när våren närmar sig!!! :)

Nä, nu ska jag ta min pigga och glada lilla son och busa lite granna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0