Godmorgon Lördag!

Igår hade jag varken lust eller ork att blogga!!!
Jag, älsklingen och lilleman åkte upp till IKEA och handlade lite! :)
Var riktigt mysigt att åka iväg sådär och bara vara!
Det vart en del saker från IKEA...
Mest vart det till Liam´s rum, vart även säkerhetsgrejjer, glas m.m
Men vi måste åka upp och byta stolen vi köpte till klimpen för den verkar det va nå riktigt knas med där man skruvar in skruvarna...
Tråkigt tråkigt... men så är det!
Så får se om älskling & Magnus kanske åker upp idag! (Hoppas det)

Efter vi var inne där så gick vi iväg till Toys"R"Us eftersom jag skulle köpa en bil till lilleman, men dom hade inte den bilen som jag ville ha! :S
Men däremot hittade jag en annan som var 4 i 1 med Nalle Puh, och jag som är tokig i Nalle Puh så köpte jag självklart den! :)

Så det vart en heldag uppe i Sthlm igår och det var mycket mysigt! :)

(kommer komma bilder senare)

Jag är så trött just nu så jag pallar inte sitta här och blogga!
Blir mer senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0