Godmorgon Fredag! ♥

Underbara härliga Fredag är här! :)
Vi har SOL, helt underbart...
Bäst av allt älskling är ledig idag! ♥

Idag ska vi iväg till BVC8 mån kontroll kl 11:45, ska bli kul och se hur klimpen vuxit och gått upp!
Hoppas han har gått upp, men det tror jag att han har.
Gissar att han väger 9 kg nu...

Inatt fick han ju sova i sitt egna rum och det gick faktiskt bra, han vaknade vi 04 tiden och var hur pigg och glad som helst!
Då fick han komma in till ossmös vi lite i sängen så fick han lite välling!
Tillslut somnade han om och vaknade vi 7.30 så nu är jag och lilleman pigga och har busat lite i hans rum! :)

Blir en rätt lugn dag idag, dammsuga och skura golven!
Finns inte så mycket annat att göra, det mesta är redan gjort.
Men lär väl bli lite småplock också, har en del papper som ska kastas och rensas!
Ska även åka iväg och handla "storhandla" behöver ha hem lite tills imorgon, sen mat,välling och blöjot till Liam!

Nu ska jag gå in och busa med min lilla älskling igen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0