En helt underbar Tisdag! ♥

Vilken underbar dag det har vart! :)
Lina hade skickat sms och ringt mig imorse, men jag låg i badet så såg det när jag kom upp!
Ringde upp henne och hon ville hitta på någonting så jag sa att vi kunde gå till öppna förskolan så det gjorde vi!

Klädde på Liam och fixade allt som skulle med så vi kom hemmifrån stax efter 10 imorse så mötte vi Lina på Öppna Förskolan vid 11 tiden! :)
Var en riktig skön promenix, solen lyste så skönt! :)

(Fotona är fotade med min mobil, eftersom batteriet till vanliga digitalkameran va slut och ja palla ej bära med systemkameran! :))

Det är väldigt fint med snön, men är så less på den nu! :)


Var fullt med folk på Öppna Förskolan idag, man fick knappast plats men det var riktigt skoj!
Skönt att komma ut och göra någonting annat med andra barn! :)

Min lilla klimp på Öppna Förskolan! ♥

Lilla Emelie ska sitta själv! :)


Efter Öppna Förskolan begav vi oss ner på stan och där käkade vi (potatisgratäng, rostbiff & sallad) och kollade runt lite i butiker och handlade självklart hem en massa! :)
Vi gick även in på Mique och där fastnade det ju en del saker som ville följa med hem! :)
Köpte bland annat en mugg till T som det står "Världens bästa pappa" på!
För det är han, min underbara T! ♥
Sen vart det lite mysiga skålar m.m! :)

Vart som sagt en hel del handlandes idag! :)
Men det var det värt! (haha)

Var hemma vi 16.30 tiden då var det bara ge lilleman middag, sen fixade jag lite i köket.
Tillslut var det dax för hunden att gå ut på en promenix! :)

Det var våran dag, den har vart helt UNDERBAR!

Nu sitter jag bara här och tar det lungt, lilleman sover och jag känner att jag är grymt trött också så jag funderar på om jag ska gå och lägga mig också! :)
Om en stund iaf.!

Kärleken till sitt barn går inte att beskriva i ord!

Liam är det bästa som kunde hände mig och från den dagen han kom

så var det den dagen då jag började känna mig hel!
Min son är det mest värdefullaste och det absolut viktigaste jag har i mitt liv.

Han är mamma´s stora kärlek!



Kommentarer
Knixie

Kul och gå till öppna förskolan!



Här kan du göra reklam för din blogg om du vill OM du har FL?

http://www.familjeliv.se/Forum-5-155/m50787224.html



Kram



2010-03-02 @ 21:47:51
URL: http://knixioknas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0