Vill börja med en enkel! :)

Eftersom jag avskyr sprutor och allt sånt där så vill jag gärna börja med en enkel tattoo! :)
Var ju meningen att jag skulle ha porträtt Liam´s ansikte, fot eller hand först...

Har setat och skissat på en, vill ju ha Liam´s namn och när han föddes sen kommer det bli ett hjärta också!
Tanken var att jag skulle ha den på överarmen, men nu har jag ändrat mig där också så det kommer bli på insidan av underarmen! :)

Här är en liten bild på det jag hade tänkt mig, enkelt men fint! :)
Hjärtat är inte det bästa men det fixar ju tatueraren lätt! ;)

Kommer nog bli en annan mycket snyggare handstil! :)

Tog bara en när jag höll på!

Men vill gärna ha lite "krumelurer" på första bokstaven!!!



Kommentarer
Sandra - Mamma till Novalie

Tyckte det där såg jättefint ut, vill ha något liknande.

2010-06-14 @ 08:41:34
URL: http://www.kramsessan.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0