Underbara dag! ♥

Jag och min lilla familj har haft en hur underbar dag som helst idag! :)
Imorse tog vi och cyklade ner på stan och ändrade dag för hämtning av Liam´s 1 års tårta.
Eftersom folket kommer i helgen så känns det dumt att hämta den på Onsdag! :)
Vi passade även på att käka lunch på prinsen, blev en vasin nachotallrik...
Grymt gott var det!
Efter vi käkat så drog vi och handlade lite på coop sen cyklade vi hem igen! :)
Vart hur underbart väder som helst idag, så vi har passat på att vart ute hela dagen...
Förutom när vi var in och käkade middag, vart gillad kyckling, potatissallad och sallad! :)
Rena sommar maten! :)



Imorgon bitti ska vi åka in till Eskilstuna och kolla runt lite granna, vi ska även förbi tatueraren och prata lite granna! :)
Sen vet jag inte vad som händer, blir väl att strosa runt och käka på stan eller nå! :)



Lilleman somnade strax efter 19 så nu ska jag ta och skriva in lite räkningar...
suger som bara den! HaHa


Kommentarer
Eldarfrida

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-09-27 @ 07:55:10
URL: http://eldarfrida.bloghandler.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0