Piss Söndag... :)

Regnat bara ÖSER ner, det är iofs väldigt skönt men ändå! :)
Skulle va skönare att kunna vara ute och busa, men har en del att ta tag i här hemma.
Älsklingen min har ju åkt och jobbat.

Älskling & jag fick ett riktigt ryck strax efter 8 imorse om att börja omublera om i vardagsrummet...
Resultatet vart myckt bättre än innan, och kvar nu är bara allt som ska in i bokhyllan och så!
Även sätta upp lite tavlor m.m

Lilleman sover så jag ska nog ta och försöka fixa det nu så jag har en del gjort! :)
Sen är det köket som ska fixas också, men det kan jag ta när klimpen min är vaken!

Håller även på att skicka efter en massa bilder som ligger i datorn, är väl några 1000 bilder! HaHa
Men kommer nog inte skicka efter alla, fast det är gratis nu på extrafilm! :)
Så får se, tar ju låååång tid att få in alla bilder!

Nä fixa vardagsrummet nu!

Tjilevippen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0