Ny vecka, nya möjligheter! ♥

Så var det Måndag igen! :)
Tiden bara rusar iväg... Idag ska Thomas in till sjukan igen och träffa läkaren...
Både han och jag är nervösa för vad läkaren kommer att säga! :S
Jag hoppas för guds skull att det är nå bra han säger så det inte blir nå akut...
Men vi får se!!!

Annars idag vet jag inte vad vi ska hitta på, verkar bli riktigt tråkigt väder grått och mulet ute! :S
Så det blir nog att vara hemma och busa å vänta på att pappsen ska ringa/komma hem! :)

Egentligen vill jag åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar...
Deras katt Agge har försvunnit! :S
Mamma som är så glad över honom, det är en norsk skogis...
Jag hoppas att han bara är instängd någon stans och att han kommer hem igen.
Agge har vart borta sen i Lördags morse och han som ALLTID kommer när man ropar på han, går aldrig så långt hemmifrån...
SUCK, hoppas han verkligen kommer hem... mamma är så ledsen att han är borta!
Önskar att Shira kunde visa vart Agge är någon stans! (Deras andra skogis)
Och jag önskar jag kunde åka ner och hjälpa henne att leta...

Vi ska åka ner någon gång nu i veckan, men vet inte vilken dag bara...
Kanske imorgon eller på Onsdag.
Eftersom Thomas ska till sjukan idag så blir det inte att vi åker ner...
Vill inte åka ner själv nu eftersom tågen är inställda pga. att dom ska bygga om! :S

Aja, nog om detta...
Nu vaknade min lilla klimp så ska ta och hämta honom och gosa lite framför barnprogrammet på tv´n!

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0