Mmmm! :)

Idag är storälsk ledig! <3
Vi ska åka in till Eskilstuna eftersom han ska till sjukan på röntgen idag, men innan måste jag förbi tandis...
Men det lär gå snabbt! :)
Efter vi vart på sjukan med storälsk så ska vi gå till tatueraren och beställa tid...
Äntligen säger jag bara! :)
Nu gäller det bara att jag inte bangar ur när dagen väl kommer då jag ska sitta där...
Men va f*n detta ska jag väl klara! :)
Ja, det gör jag... vill man vara fin får man lida pin! :)


Det är bara ett problem, vet inte alls hur jag vill ha designen runt namnet och de! :S
Ska se om Mange el. Alex (tatuerarna) har nå olika bra förslag som kan va snyggt men enkelt!
Hade först tänk att ta Liam´s fot, hand eller ett porträtt av hans ansikte!
Men det vill jag inte längre! :)
Får se vad det bli, skulle vilja ha något man kan bygga vidare på iaf.
För har jag väl tatuerat mig så vill jag nog till 100% tatuera mig igen! HaHa

Nä, nu ska jag gå och lägga mig bredvid mina 2 favvo killar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0