Min duktiga pins! ♥

Jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera min blogg nu för tiden...
Speciellt med Liam´s utveckling!
Men det bjuder jag på. :)
Får skylla på att det är sommar och att vi inte är hemma så värst mycket! HaHa



Liam är så fruktansvärt duktig, gör nya framsteg hela tiden!

Just nu är det bara som gäller, både att hålla i vårat lillfinger, gå mellan möbler, gå själv...
Ja han är så duktig och gör mamma stolt! :)
Han försöker ställa sig upp själv utan att hålla i sig, går en bit men sen druttar han på rumpan...
Även när han går och håller i vårat lillfinger så släpper han taget och går själv! :)
Blir bara mer och mer för varje dag!
Han sätter sig även ner på knäna och går fram på knäna med armarna rätt upp i luften! :)



Händer som sagt någonting nytt hela tiden!

Liam pratar på som bara den! :)

Han står även själv hur länge som helst, han står upp och dansar och ser
jättemallig ut! :)
Åhhh mamma´s duktiga lilla prins!
Du gör mamma sååååå stolt!



Snart blir han hela 1 år, tiden år så fruktansvärt snabbt!
Inte alls många dagar kvar nu! :)
Blir ett riktigt dunderhej kalas för våran klimp med massa gotta och presenter! :)



Kommentarer
knixie

Vad kul att han går mer och mer!

Emilia går lite men är ganska seg på det. Men det kommer väl

2010-06-18 @ 10:00:57
URL: http://knixieoknas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0