Hejs Svejs Onsdag!

Igår hade jag en riktigt rolig och trevlig kväll faktiskt! :)
Jag, Linn & Heli åkte in till Nyköping och testade på att dansa Zumba, det var hur kul som helst men satan så jobbigt det var! :)
Det gäller att kunna alla steg för det gick undan! :)

Jag funderar starkt på att köpa Zumba paketet och börja köra det hemma, var grymt kul...
Så det lär bli en perfekt och rolig träning! :)

Vi som trodde det skulle va vi 3 och någon mer på Zumba igår men det var nog mer än 100 pers som var där! :)
Både gamla och unga! HaHa



Idag vet jag inte vad som händer riktigt, funderar på att lämna Liam hemma med pappa och morfar för att åka med mamma/mormor in till Nyköping.
Hon ska in på nå möte sen ska hon ut och hämta ett paket från Jysk och även handla till midsommar...
Så det blir nog att jag åker med henne!
Sen när vi kommer hem så ska jag och storälsk fixa rullgardinerna dit upp och även sätta ihop en garderob! :)



Nä nu ska jag ta och busa med min lilla klimp framför "Musses Klubbhus"! :)


Måste bara säga att Liam gör mamma så STOLT!!!
Han går som aldrig förr, genom hela undervåningen hos mormor & morfar! :)
Så himla söt när han går...
Mamma´s lilla hjärta! ♥



Hoppas ni får en toppendag, det verkar vi få...
Redan sol och värme ute! Wihooo!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0