Halli hallå...

Tänkte att jag skulle ta och skriva lite granna... :)
Har varken haft tid eller lust att blogga
nu när jag inte är hemma, vill umgås med både familj och vänner när jag väl är här nere.
Känns rätt skönt att inte blogga heller, bloggen är ju iofs. mest för mig själv blir ju som en dagbok som jag kan blicka tillbaks i! :)
Men visst är det kul att ha läsare och få kommentarer, men är absolut INGET som jag kräver!!!

Jag åkte ju ner till mamma/mormor & pappa/morfar i Söndags sen har dagarna gått hur fort som helst...
Är redan Onsdag kväll, helt sjukt vad dagarna går fort!

I Söndags vart familjen bjuda på Thai midda hos min morbror och hans fru, där vi även träffade min kusin Cecilia och hennes 3 barn, har inte träffat henne på flera år så det var jätteskoj!

I Måndags så drog jag, lilleman, Linn och lilla Noe upp till Kista Centrum och kollade runt lite sen åkte vi hem till dom så barna fick busa och så käkade vi lite granna! :)
Det var hur mysigt som helst!
Liam fick även kläder, skor och leksak
som Noe har haft... det tackar vi för... var jättefina kläder! :)

I Tisdags så träffade vi Linn & lilla Noe igen fast idag gick vi till lekparken där vi även träffade Heli och hennes son Lukas!
Efter det så gick jag, Linn och våra små klimpar och käkade... vart kebab med bröd för min del! :)
Sen så ringde ju min älskling och sa att skattepengarna hade kommit så det var bara att gå upp till affären och handla lite saker som välling m.m, sen vart klockan så mycket så lilleman och jag gick hem! :)

Idag (Onsdag) har jag träffat Linn igen! :)

Men idag så åkte jag, Linn och min lilla klimp till Södertälje eftersom Noe va på dagis!
Vi gick in på babyland där jag köpte en mugghållare/drickhållare till vagnen (helt perfekt: plats för 2 drickor sen ett fack med dragkedja i mitten som jag kan ha mobil, pengar eller vad man nu vill ha där!) sen vart det även en söt mugg till lilleman! :)
Efter babyland drog vi till Ica Maxi och apoteket och köpte lite annat, på apoteket vart det ytterliga en flaska till klimpen som han kan ha vatten i, sen är Liam TOKIG i Bamse så köpte Bamse shampoo, bubbelbad och lotion! :)
Kunde inte låta bli! HaHa
Sen bar det hem, och vi har bara tagit det lugnt! :)

Imorgon är mamma/mormor ledig så vi ska åka in till Nyköping el. Södertälje och shoppa lite granna! :)
Mamma/mormor ska in och köpa persienner till deras nya fönster så vi ska åka med in, kan ju alltid hitta nå att köpa! :)
Sen vet jag inte vad som händer, vet inte om Liam´s moster Madde skulle komma hit imorgon!

Sen kommer ju min storälsk hit på Fredag! (Lääääängtar som fan efter honom!!!)
Min STORA kärlek! ♥




Och på Lördag är det Trosa Marknad, och där lär vi hitta en massa saker! :)

Sen åker vi nog hemLördag kväll eftersom Thomas ska jobba på Söndag, men vi kan också åka hem tidigt på Söndag morgon!
Vi får se hur vi gör!

Men nu ska jag ta och sova lite, är helt slut!
Eller ska slå på en film på datorn! :)
Lilleman sover som en gris så man får passa på när han sover! :)

Hoppas ni haft en bra dag/vecka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0