Godmorgon! ♥

Här var man uppe med tuppen! :)
Känns väldigt bra, fast jag är lite småseg men Liam bestämde sig för att gå upp 6:30 så det var bara att kliva upp! :)
Har så mycket jag ska hinna med att göra idag, så är väl bra att vara uppe tidigt!

Ska hinna med att:
  • Plocka undan en massa skit! :)
  • Dammsuga
  • Skura golven
  • Fixa allt med det vi storhandlade igår!
  • Baka tårta och kanelbullar! :)
Ja, det är det jag MÅSTE göra idag! :)

Imorgon fyller ju våran klimp 1 år! ♥
Det är sjukt vad tiden går fort, ska nog förbereda för imorgon också med ballonger och allt vad det nu är! :)
Skönt att ha det gjort!
Det är otroligt skönt att storälsk är hemma, då hinnar jag med desto mer! ♥
Hinner ju inte med så mycket imorgon eftersom jag ska iväg imorgon bitti, och sen vid 11:30 ska jag klippa mig! :)
Men som sagt de flesta kommer inte förns på Fredag och firar klimpen, så jag sköt fram att hämta tårtan vi beställt tills på Fredag! :)
Så jag bestämde mig för att göra en tårta tills själva 1-årsdagen, då det även kommer några och firar! ♥

Nä, ska ta och sätta fart här hemma så jag blir klar...
Hoppas på att bli klar snabbt så vi kan vara ute i det underbara vädret hela familjen idag också! ♥

Ta hand om er! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0