♥ ♥ ♥

Underbart... idag kommer storälsk hit! ♥
Som vi längtat efter honom! :)




Imorgon ska vi åka ner på Trosa marknad! :)
Sen ska vi hem igen och käka allihopa, mamma/mormor, pappa/morfar, jag, älskling, lilleman, moster madde, min morbror lasse, hans fru och deras son stefan!
Sen blir det att åka hem för oss på kvällen, ska bli riktigt skönt att komma hem...
Men lär väl bli en massa att släpa på eftersom vi ska ner på marknaden och där lär det komma med en MASSA saker! :)



Vill bara hem NU, har nämligen fått en MASSA sms-aviseringar att jag har massa paket att hämta ut!
Så skoj, äntligen kommer sakerna till hemmet, gardiner m.m och även massa saker till lilleman! :)
Det ska bli skönt att få göra iordning vårat hem, och skönt att älsk bara jobbar denna vecka Söndag - Torsdag sen har han 3 veckors semester! ♥



Nä, nu ska jag ta och busa med min lilla klimp och bara vänta på att älsk ska komma! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0