Dagens Schema! :)

Huuua, har en massa jag ska försöka hinna med idag!

  • Dammsuga
  • Skura golven
  • Diska
  • Tvätta (1 maskin kvar)
  • Vika och lägga in den rena/torra tvätten
  • Hänga upp tvätt
  • Småplocka
  • Rensa ur lillemans garderob
  • Vara ute en massa i det underbara vädret med lilleman! :)
Ja, det är nåra saker som jag bara MÅSTE få gjort idag! :)
Har iofs. redan gjort några av punkterna! HaHa
Känns skönt att få saker och ting gjort och få bort en massa skit!



Wiiii, idag är det sista dagen som storälsk jobbar sen har han 3 veckor semester! UNDERBART!
Och imorgon ska jag iväg och tatuera mig, wihooo!
Men satan så nervös jag är, lär ju inte va smärtfritt precis och jag som HATAR nålar! HaHa



Nä, nu ska jag fundera på vad vi ska laga till för käk!


Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0