Wihooo... whoop whoop!

Idag damp alla fotografierna ner i brevlådan som jag skulle sätta in i Liam´s fina album han fick när han döptes!
Fick 2 st album, men som tur är så var det lite skillnad på dom! :)
Skulle inte va så kul och ha 2 exakt likadana!
Så nu är alla bilderna instoppade där (200 st) från födsel och till 1 årsdagen! :)
Vart jättefint!



Alldeles strax ska jag även ta Liam och cykla iväg för att hämta ut hans "potta"! :)
Fick ett sms om det nyss att jag kunde hämta ut den! :)

Vad är det mer jag väntar på, hmm jo att bilbarnstolen ska komma! :)
Men det kan ju dröja några dagar, fast dom skulle skicka den idag!



Nä, nu ska min lillälskling få lite mellis sen ska vi ta och cykla iväg när storälsk åker och jobbar!
Hela familjen har nästan precis vaknat från att ha vilat lite granna alla 3 i sängen, sååå mysigt!

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Ragnarbeatrice

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-07-14 @ 07:31:24
URL: http://ragnarbeatrice.blogcorporate.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0