Wihoo!

Idag kommer vårt nya hemmabiosystem, ska bli så skönt med trådlöst! :)
Slippa alla dessa äckliga sladdar!
Gick väldigt snabbt att få hem det paketet! :)

Det ända som fattas nu så vi får tomt under tv´n är en hylla som vi ska åka och köpa! :)
Så vi får upp dvd, boxen, wii, xbox 360 + wii & xbox spelen! :)
Det ska bli underbart med en tom yta under tv´n, och speciellt skönt att Liam inte får tag i sladdar och grejjer!
Vet bara inte vart jag ska göra av stereon som står där just nu, ställa in den i Liam´s rum?!?
Den är ju så stor och får nog inte plats i lillemans rum, vil ha det snyggt där inne! HaHa

Aja, det återstår att se...
Den åker nog in i en garderob eller ner i förrådet! :)
Som allt annat! HaHa



Idag händer det inte så värst mycket, just nu ser vädret mulet ut men det är skönt!
Var sådant här väder igår på morgonen också men sen vart det döhett och helt underbart väder!
Får väl hoppas att det blir det idag också! :)

Jag ska ta och busa med våran lilla klimp som är precis överallt nu...
Klättrar upp på allt och är allmänt busig, springer gör han också och det ser så sött ut! :)
Våran lilla prins har blivit så stor!



Jag funderar även på att göra om min header till bloggen, men det får bli när jag både har tid och lust å ork att sitta framför datorn! :)
Känns lite roligare med en header med nyare bilder på sötnosen min!



Nä, nu ska jag ta och busa med klimpen i hans rum!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0