Vilken härlig dag! ♥

Idag kom ju som sagt bästa Linn & lilla Noe hit, alltid lika mysigt
att umgås
med dom! :)
Vi drog ner på stan och käkade, vart Nacho tallrik för mig...
Finns ingen godare Nacho tallrik än nere på prinsen! HaHa
Så jävla god rent utsagt! :)
Vi åkte även iväg till ÖB och kollade runt lite granna och traskade runt på stan!

Tog även en runda ner till hamnen och till Slagsta glass!
Smaskigt värre! :)

Sen nu när vi kommit hem har det bara vart att slappa, kollat runt lite på nätet!
Skickat iväg mail om våran bilbarnstol, kollat på tillbehör till våran vagn
(phil & teds sport). :)
Oj oj oj! HaHa
Om det nu kommer en liten så tänker jag ju inte köpa ny vagn precis utan är nöjd med den vi har och så skönt att slippa STORA klumpga syskon/dubbelvagnar för den vi har är en syskonvagn bara köpa till lite saker! :)
Skönt med en liten och smart vagn! Me Like! ♥

Nä, nu ska jag sluta babbla och umgås med min lilla familj! ♥
Får ta och passa på nu eftersom Thomas ska börja jobba på Söndag igen!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0