Utmanar mina läsare! ♥

Vad heter ditt barn?
Liam Thomas Lars Kärrström


När var du beräknad att föda?
26 Juni 2009

 

Föddes barnet på utsatt datum, om inte när?

Nej,  4 dagar efter tiden 30 Juni 2009


Hur stor var barnet vid födseln?
Han var 50 cm och vägde 2890 gram


Hur lång tid tog förlossningen?
Kom in strax efter 9 på morgonen sen kom jag in på själva förlossningsrummet vid 10 och han var ute 10:53mindre än 1 timme! :)


Tog du någon smärtlindring?
Ja, lustgas... räddaren i nöden! :)


Är du tillsammans med barnets pappa?
Ja, sedan 25.e December 2003


Var barnet planerat?
Både Ja & Nej!


Tog ni reda på könet?

Ja det gjorde vi! :)


Om nej, vad trodde ni att barnet var för kön?

Hur lång tid tog det för er att bli gravida?
Det kom när det kom! :)


Hade ni bestämt vad barnet skulle heta?

Ja, Liam


Hade du en svår graviditet:
Nej, hade aldrig smärtor utan levde som vanligt! Var ute och gick, cyklade och allt möjligt :) Så kan inte säga någonting negativt om graviditeten! :)


Kan du tänka dig att skaffa fler barn?
Absolut barn är det bästa som finns!


Har du fått några bristningar?
Någon enstaka men inte många och dom syns inte idag!


Var du nervös inför förlossningen?
Nej det var jag inte, tänkte hela tiden att ut ska han på ett eller annat sätt! :)


Hade du några cravings?
Ja det hade jag, choklad, lakris och frukt!


Hur reagerade du/ni när du plussade?
Man vart skakis och trodde inte att det var sant! Man vart så himla glad både jag och älsk!


Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?
Var i v.8 när jag fick reda på att jag var gravid!


Hur mycket gick du upp i vikt?

15 kilo men mer är 15 kg är borta nu! Me Like!


Hur länge ammade du?

Inte länge! Liam ville hellre ha ersättningen, ville inte alltid ta bröstet men då och då gick det!


Vem är barnet mest lik?

När han var liten var det pappa upp i dagen och nu är det mest mamma!


Vad är det bästa med att ha barn?

Allt, barn är det bästa som kan hända en!


Vad är det sämsta med att ha barn?

Finns ingenting som är dåligt med att ha barn!


Är ditt barn döpt?
Ja!


Hur gammal är barnet nu?
1 år & 3 veckor!



Kommentarer
Jenny

Antog din utmaning :)

2010-07-21 @ 21:45:42
URL: http://jenny84.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0