Trött, tröttare...tröttast!!!

Idag är jag sjukt trött nu på kvällen...
Har haft fullt upp hela dagen, gav bort vårat vitrinskåp som vi hade i köket till grannarna och har gjort om en massa här hemma i köket!
Eftersom Liam ska få helt nya saker i sitt rum när det gäller säng, förvaring av leksaker m.m så tog vi ut hans vita hylla och har i köket istället. :)
Vart faktiskt riktigt fint, men kan ju inte ha så mycket saker i "hålen" just nu eftersom Liam river ut allt! HaHa
Så nu ska vi köpa en vit hylla och sätta upp på väggen så vi kan få upp te/kaffe burken och lite annat smått på den! :)
Kommer bli så fint när det är klart!
Köket vart MYCKET ljusare nu när vi fick bort det stora och klumpiga vitrinskåpet! :)



Idag damp även T´s sjukhuspapper ner i brevlådan! :S
Samtidigt som det var skönt att få veta datumet för hans operation så är det så skrämmande!
Vill verkligen inte att han ska åka in... och va borta 1 vecka från oss för att sen komma hem och må dåligt och ha SJUKT ONT!!
Fast samtidigt så är det skönt att komma ha honom hemma, blir ju sjukskriven i 2 veckor från jobbet sen om han behöver va hemma mer så är det försäkringskassan!!! SVINEN SJÄLVA ENLIGT MIG!!! :)
Thomas ska iallafall läggas in Måndag den 16.e Augusti så han kommer va hemma från jobbet Söndagen den 15.e! :)
Så får vi se hur länge han måste ligga inne, men minst 3-4 dagar efter själva operationen!
Kan bli 1 vecka, eller mer!!! :(
SUCK VAD JOBBIGT DET VART!



Nu ska jag ta mig lite kvällsfika och lägga mig i soffan å glo på tv och vänta på storälsk!
Han kommer hem tidigare idag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0