Trööök Söndag!

Fy fan vad varmt det är idag, skulle bara vilja åka till Mälaren och hoppa i! :)
Vi har 31 grader här just nu och varmare lär det bli!
Lilleman ligger just nu och sover, har sovit i 2 timmar nu denna hetta blir han helt slut av men nu ligger han skönt i sin säng med fläkten på i sitt rum! :)
Svalt och skönt!

Själv sitter jag här och försöker få i mig lite fiskgratäng men så jobbigt att äta i värmen men som sagt jag måste ju äta!

Älsk börjar ju jobba idag efter 3 veckors semester, suger som bara den!!!!!
Men han är hemma snart igen! :)
Så skönt att ha han hemma, finns inge bättre än att vara tillsammans hela familjen!


Funderar på vad lilleman och jag ska hitta på idag efter 14 när papi har åkt till jobbet...
Blir nog att vara ute men frågan är va vi ska göra?!?, går ju inte att va i solen hela tiden och här finns då ingen skugga! :S
Kanske ska ta och fixa poolen så han får bada igen,
han trivs ju som fisken i vattnet! :)
Håller även på och tvättar så blir nog städdag + en busdag med min guldklimp!
Så skönt att ha det fint runt omkring en! :)

Nä, ska försöka få i mig fiskgratängen!

Tjilevippen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0