Puuuh vilken härlig men varm dag!

Såååå underbart väder ute! :)
Härligt att sommaren äntligen kommit för att stanna ett tag!

Jag har precis kommit hem från stan, har vart nere och hämtat tårtan som vi beställt till Liam! :)
Den var sååå fin så, är supernöjd över den!
(Bild kommer senare)

Gick även in på leksaksaffären och kollade efter några bamse böcker och hittade 3 st som jag inte har så dom fick glatt följa med mig hem! :)
Nu fattas det bara 4 st av dom som finns i den serien men dom fanns inte där! :S
Ska söka lite på nätet senare och se om jag hittar dom!

Fick även ett sms om att paketet med Astrid Lindgren boxen hade kommit så hämtade ut den på hemvägen också! :)

Nu sitter vi och väntar på att främmandet ska komma så ska fixa iordning det sista här hemma!

Hoppas ni får en lika underbart varm och härlig dag som vi har! :)
Idag blir det invigning för lilleman i den nya poolen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0