Puuuh så varmt...

Vilken värme det är, 31,7 grader ute och 29,8 grader inne! :)
Jag älskar sommaren så ska definitivt inte klaga på denna underbara värme, men när det är åska i luften så är det verkligen inte skönt!
Skulle behöva komma en riktig regnskur nu och rensa bort denna hemska luft, men det gör det ju inte!



Och jag verkar ju inte vara frisk idag! HaHa
Håller på och städar för fullt här hemma, har satt upp massa nya foton och ändrat en del! :)
Nu är jag supernöjd!
Plockat och donat en massa här hemma, diskat, bytt sängkläder i våran & lillemans sängr, rensat kylen och håller på och tvättar första maskinen, hängt in den torra tvätten sen är det 1 maskin till som ska tvättas sen är tväten klar! :)
Ska även ta och dammsuga och skura golven och städa Liam´s rum! :)
Där inne ser det ut som ett bombnedslag nu, så fort man städar och sätter leksakerna där dom ska va så älskar han och riva ner allt igen! :)
Sötplutten!



Just nu ligger klimpen och sover, han mår verkligen inte bra i denna värmen...
Han har iaf. en fläkt som står i hans rum och fläktar, det är mer än vad vi har! HaHa
Bortskämda unge!



Idag fyller min storälsk år och det firades med frukost på sängen och mys med hela familjen!
Han jobbar ju som sagt så det är inget man kan göra åt den saken! :)
Blir nog mer på Fredag/Lördag då älsk är ledig!



Imorgon kommer bästa Linn & lilla Noe hit och vi ska vidare in till Eskilstuna för att träffa Maria! :)
Mysigt värre, alltid lika kul att träffa dom!
Liam och Noe har så fruktansvärt kul ihop, så kul att se dom leka och busa med varandra!
Sötungarna!



Nä, nu ska jag ta mig en macka sen fortsätta städa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0