Mys Onsdag! ♥

Bästa Linn & lilla Noe är på G hit, sen ska vi dra vidare till E-tuna för att träffa Maria!
Ska bli helmysigt!

Själv har jag vart hos tandis idag och dragit ut ena min visdomstand, har ingen nytta av dom ändå! :)
Skönt att slippa dom, ska ta ut den andra också!
Men lär få världens värk så blir att ta med massa värktabletter! HaHa

Dessutom är ja döööööhungrig och får inte äta på 2 timmar och inte dricka på 1 timme, hur ska detta sluta!
Jag som vill ha mat och vatten NU! :)
Men det funkar nog, kan snart dricka vatten igen!

Nä, ska se va ja ska ha på mig så varmt att gå runt i byxor! :)

Hoppas ni får en toppendag för det ska JAG ha! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0