Lördag!!!

Har idag skickat tillbaks våran bilbarnstol, eftersom larm/varningssignalen inte funkade på den när man knäppte upp bältet.
Rätt ska ju va rätt som sagt, har aldrig någonsin tänkt på varningssignalen eftersom vi inte har den i en bil hela tiden eller åker så värst mycket bil.
Så jag skickade mail till dom som vi skickade efter den från och det var absolut inga problem att vi skickade tillbaks den och fick en helt ny! :)

Så nu är vi utan bilstol till Liam några dagar och hoppas på att få den nya inom 2 veckor! :)
Tar ju ett tag eftersom våran ska komma till dom först 2-4 dagar innan den är hos återförsäljaren!
Sen ska den nya skickas tillbaks till oss, också 2-4 dagar!
Vi får väl se när den kommer! :)

Känns väldigt skönt att ha fått detta gjort...
Vad jag vet så ska vi inte göra nå speciellt eller åka någonstans den närmsta vecka och skulle det vara att bästa Linn och lilla Noe skulle komma och vi åker någonstans så har Linn en extra bilstol i sina föräldrars bil! :)
Hon har ju exakt likadan stol som jag skickade tillbaks! :)
Tycker det är en superbra och smidig bilbarnstol om man ändå inte har egen bil och har bilstolen sittandes fast hela tiden! :)

Aja, nog om detta pladder...



Ikväll blir det en RIKTIG MYSKVÄLL med storälsk,
blir att kolla film och bara mysa!
Vi har ju så mycket DVD filmer så det är så svårt att välja en man vill kolla på! :)
Men blir nog en skräckis, aja det återstår att se!
(ska gå in och kolla om jag hittar någon bra som vi vill se!) :)



Nu ska jag ta fram fläskfile´n från frysen så den får tina upp tills vi ska käka middag! :)

Hoppas ni har en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0