Imorgon... ♥

så ska vi åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar!
Även min syster (Liam´s moster) är där! :)

Ska hjälpa mamma & pappa och riva tak + måla lite granna...
Men vi åker hem på Lördag igen, ska bli skönt att komma bort ett tag iaf.
Skulle gärna stanna längre, men älsk ska ju jobba på Söndag igen! :S



Jag ska även till tandis imorgon bitti och dra ut min 2.a visdomstand (uppe)...
Skönt att få bort dom! :)
Är ju bara dom övre som ska bort, och den 1.a har jag redan tagit bort! :)

Efter tandis så ska vi åka ner! :)



Just nu ligger klimpen i sin saccosäck och kollar på Astrid Lindgren filmer och dricker sin kvällsvälling!
Han har mått mycket bättre idag, men har även sett att det börjar spricka igenom fler kindtänder uppe!
Så får väl se hur han blir när dom kommer igenom...
Kindtanden nere har ju spruckigt igenom, men så kommer dom andra också!
Det är ju TYPISKT att det ska komma flera tänder samtidigt jämt!!!
Hoppas han inte kommer må lika dåligt!

Aja, nu ska jag gå in och mysa med min klimp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0