IKEA...

Har idag setat och kollat in IKEA´s hemsida på en massa saker som vi ska köpa...
Och det är saker till Liam! :)
Vi ska byta ut hans spjälsäng till en växasäng, har ju tagit bort ena spjälsidan på spjälsängen och satt dit det andra tillbehöret så han kan klättra ur och in
hur han vill! :)
Och det gillas kan jag säga! :)

Har en "liten" (inte så liten lista) lista på saker som vi ska köpa, det är både säng, madrass, förvaring och en massa annat! :)
Så idag ringde jag mamma/mormor och pratade lite, hon tyckte vi kunde åka upp redan nu på Lördag och gå runt!
Men det känner jag inte riktigt för, känns som det kommer bli riktigt stressigt då om man ska hinna klart med allt nere hos dom!
Så det får bli när vi får pengarna nästa gång, så kan man även spara en massa pengar av det man fått nu! :)
För det lär ju inte bara va det som står på listan som kommer handlas!
Så är det alltid när man går på IKEA, blir ALLTID en massa annat som man inte ska ha! HaHa

Nä, nog om babbel nu... nu ska jag och lillklimpen ta och gå ut igen!
Sötnöten ska bara få äta upp sin mellis först! :)

Tjilevippen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0