Huuua...

Igårkväll var det en riktig jobbig kväll med Liam!
Han var så ledsen och hade så ont i munnen, jag lider verkligen med min lilla klimp!
Måste vara hemskt att ha så ont...
Hoppas bara att dom tänderna som är på G upp ploppar upp snart, den 9.e tanden har ju redan kommit upp så det är skönt det!



Jag tog in Liam till våran säng och låg och mös lite granna, tillslut strax efter 23.30 fick jag honom att sova!
Då hade han inte sovit på hela dagen, så fattar inte hur han orkade hålla sig vaken!
Men han somnade till slut iaf. så kom storälsk hem vid 23.45 så jag tog och la Liam i sin säng!
Men var helt 100 på att han skulle vakna och va jätteledsen inom en kort tid, men icke då...
Han sov hela natten och sover ännu! :)



Får se hur klimpen är idag, hoppas han är bättre!
Men det är så jobbigt att se sin lilla älskling må så här... :(


Ska ta och göra iordning klimpens välling tills han vaknar, hör hur han ligger och rör sig i sin säng! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0