Halli hallå!

Vilken hetta det är idag också... men ska inte klaga! :)
Fläkten står på högvarv och lilleman ligger och sover...
Vart att sova sen lunch för klimpen idag då mamma/mormor & pappa/morfar kom och firade storälsk som fyllde år i Tisdags! ;)
Vart massa gott fika, massa prat & skratt! :)
Haft mycket trevligt!



Idag fick jag även hem mitt nya bankomatkort med eget motiv på som jag beställde här om dagen! :)
Är supernöjd och bilden är så fiiiiiiiin på våran lilla klimp!



Nä, nu ska jag ta och lägga mig på soffan en stund och storälsk ska åka och jobba! :S
Men sista dagen denna vecka för han och jobba! :)
Ledig Fredag & Lördag, så hääääärligt! :)
Alltid lika underbart att ha älsk hemma!




Hoppas ni får en bra dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0