Haft en toppendag!

Vilken härlig dag vi har haft...
Linn, lilla Noe, jag och lilleman åkte in till E-tuna för att träffa Maria! :)
Vi har haft det supermysigt, käkat, ätit glass, shoppat lite och barnen har lekt...
Kollade även upp ang. våran vagn så nu vet jag lite mer! :)
Wihooo... skö



Sen kom en lite mindre rolig överraskning som älsk berättade när jag pratade med honom för ca 20 min sen!
En jobbarkompis (hur trevlig som helst) till älsk hade voltat med bilen imorse, av vilken anledning vet vi inte ännu eftersom han inte var vid medvetandet när polisen kom till platsen, och taket var tvunget att klippas upp!
Men han har tydligen klarat sig med lindriga skador!
Här är artikeln iaf: En person skadad i trafikolycka
Hoppas du kommer må bra snart!



Nu är jag så himla trött så jag orkar faktiskt inte blogga!
Ska ta och lägga mig i ett härligt bad och bara vara sen blir det att lägga sig och glo på tv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0